Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Sunday, December 25, 2011

kesedihan aku takkan pernah padam!

saye tak tau kenapa biler kat facebook awak..saya teringin nak bukak mesej-mesej awak..
sampailah saya jumpa satu mesej awak dengan kawan baek saya...awak mengadu sume pasal saya kat dye.. awak cakap saya sial ? saya tak pandai hargai awak ? saya banyak gune duet awak ? saya suka mintak macam - mcam ngan awak ? kenapa awak tak cakap sendiri ngan saya ? kenapa awak perlu cerita sumer pasal saya kat orang ? awak da burukkan saya..saya tak pernah burukkan awak ..cerita bukan-bukan pasal awak.. kalau awak tak thahan ngan saya...kenapa awak tak lepaskan saya...kenapa awak perlu bgtau pasal saya kat orang ?sumpah sedeyh saya bace tue...saya baru nak pulihkan hati saya yang awak hancurkan saya aritue..awak hina saya..awak sumpah 7keturunan saya  tak hidup tenang..belum lagi pulih yang tue...timbul plak hal nie...tak sangka saya awak akan ctew kat orang laen sal kite...saya dari dlu sampai sekarang..tak pernah nak luahkan kat sape-sape..saya simpan...sampi hati saya tenang sendri..tapi awak ? siap ajak orang pergi minum stout... pe bende tue wak ? saya tak pernah macam tue..sumpah saya sedeyh sangat-sangat...pape pon..terima kaseh banyak-banyak ye wak...saye terima sumer hinaan awak kat saya.

No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...