Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Friday, January 21, 2011

kesunyiaan:(

date:22january2011
location:kaki terhenti
mood:maseh mencari:(



 
tahun 2011 adelah taun yang sangat sunyi bagi aku...
dimanakah sume owang yang selalu berdamping dengan aku???
mane mereka???
kenapa aku ditinggalkan ditempat yang aku sendiri tidak pasti..
dengan kaki ini aku terus melanglah untuk mengapai cita2 aku...dengan jiwa yang sedang kacau..
dengan hatiku yang kosong...
aku bangun dan terus mekangkah arah tuju aku...
dengan kudrat yang tak seberapa aku belajar untuk berdikari diatas kaki aku sendiri...
mencari kehidupan yang mungkin membawa sinar yang mendalam dalam hidup aku....















No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...