Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Thursday, June 10, 2010

crocs not frogs...

huhuhuh...crocs....crocs....
sayang doww lau crocs aku kena saman....huhuh
asal lak nk saman.....
macam cyta adew....
crocs xley pkai....
sebab?????
adew tulisan yang merupai tulisan allah....
macam2....ntah betol ke tidak......
aku pom x taw.....
huhuhuh....
aku pom cam jdik tkot nak pkai....
mana la taw kan jalan2 tetibe kena saman....
x pasal2 kne blik jalan kaki ayam....
wakakakakakaka~~~~
cayunk gilak aku nya crocs!!!
but da xley pkai.....
kenape aku suka pkai???
sebab nk jalan2....
selipar crocs nie selesa.....











memory witah my crocs


************************************************************
the 3 crocs of my siblings..








No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...